pondelok 3. decembra 2018

299. Week (3.12. - 9.12.2018)

Novy tyzden a dneska ma caka pohovor, tesim sa, mam aj strach ale to tak byva! Ostal som doma , napisal som mailil ze sa necitim dobre a makam doma na pohovore. Na pohovor som sa poctivo pripravoval a oni, ze bude neformalny a ze pojdeme cez moj zivitopis takze do 15 minut sme skoncili a uvidime, do sa ozvu lebo ked som ich zaujal, tak bude face to face interview. Necham sa prekvapit ako vravim, co zivot mi ma poskytnut a dopriat tak to mi bude dopriate! Vecer som siel na dvojzapas, takze musim povedat, ze po dlhej dobe som mal perfektny zapas, ktory som si uzil a gol na 3:2 padol pol sekundy pred koncom, takze fakt bol perfektny! Dosiel som domov okolo 23.30, sprcha a potom som asik hodinu nevedel zaspat! 

Moj pracovny tyzden zacil az v utorok :) Rano prvy v praci o 7.20 a pozeram, ze v praci v pondelok chybal aj moj team leader, jaj to je lazy chlapec. Hned rano som sa dozvedel, ze Team leadri maju zamestnanie v Stuard Olston od Januara 2019, ze BBA dala ponuku 4 ludom, takze uvidime, ci niekto da aj mne :) Zatial sa sustredujem na to, ze rok 2019 bude asik prelomovy kde ostaneme, ci Edmonton, alebo skusime Ontario, alebo pojdeme do USA na skusy. Nikto nevie, mozno len ten hore, ked existuje, co mi nas "Matrix" prinesie! Cez den telefonat od Domky, ze Auto nam nejde :( Tak pod stresom, vybavit odtahovku ku znamemu, Domka mala byt na dome, lebo kotol na kurenie menia! Poobede sprava, ze automaticka prevodovka odisla! Jazdena 2000$ stoji a ze bez zaruky! Kalamita, takze musime asik hladat bud nove auto alebo este neviem co vymyslime. Cez den aj jednu dobru spravu som dostal, ci by som nechcel ist pracovat do Puerto Rica na kontrakt, jeden ex kolega (velka ryba) si na mna spomenula a ja ze poslem zivotopis a uvidime. Po praci ma kolega doniesol domov, vdaka bohu ze este par nas je normalnych (kolega ind Samuel - tmavy ako cigan z Jasova, ale dobry chlap). Naveceral som sa, nieco prichystal na zajtra na obed, pozrel ze zajtra cesta autobusom mi do roboty bude trvat 1 hodinu a 15 minut a to je cca 11 km, skor zabehnem ale vonku by nemohlp byt 25 cm snehu a minus 10°C.

Po strasnom utorku som rano vstal krasne o 5.45 hod, o 6.00 hod. som vystartoval peso cca 20-25 minut na zastvaku autobusu, potom cca 30 minut busom na vlak, vlakom cca 5 minut a zase bus 10 minut a o 7.35 hod. som sa dostavil do officu, krasne rano za nami som si povedal, trosku som vymrzol, ale co uz :) Rano velmi pozitivna sprava ma zastihla, ze na buduci tyzden, by ma radi videli v Newarku na Face to Face interview, takze som im odpisal, ze pondelok mozem cestovat a utorok dame interview a vecer utorok by som odletel naspat! Uvidime, co mi na moj plan povedia, podla toho  sa zariadim, verim, ze do piatku mi povedia na kedy mi bukli letenky a hotel :) Po praci hodinu a 15 minut som cestoval do Toyoti, tam sme rozobrali, co by bolo najlepsie pre nas a uvidime zajtra ci nova RAV 4  pride na mikulasa, alebo nie :) Z toyoti sme sli na moj zapas, blizko bola hala pri tom, este dobre ze to tak dopadlo, lebo cestovat MHDeckou v Edmontone je kalamita! Zapas bol dobry, dobre som si zahral a vecer nas spoluhrac zobral az domov, z haly len 30km domov, keby sme sli busom mozno 2 hodiny :(( Vecer doma sprcha, rychlo daco najest, lebo len obed som mal a spat, lebo stvrtok ma cakal tiez skory budik o 5.45 hod.

Stvrtok, podobne rano ako v stredu zase hodinu a pol busom, vlakom a peso do prace som sa dostavil :) Po praci sme sli podpisat papiere na kupu auta, v praci strasne vela! Dali nam testovat Toyotu Rav4, taku aku chceme aj kupit. Sikovne auticko. Vecer som sa pochytil u predajcu, lebo mne cisla nesedeli a nevedel mi to dat do poriadku, takze sme nepodpisali papiere a ukrajincovi (co ujo Vasil, rpedava ta,), ze ten co robi leasing je hlupy a nevie poriesit cisla, takze sme nepodpisali, ze piatok dojdeme a verim, ze papiere dame do poriadku. Leasing chlapec zcervenel a skoro ostal skokovany, ze sme nepodpisali , podakoval som a ze zajtra ked budu papiere v poriadku tak dojdeme! Nechapal , lebo kanadan pospise vsetko aj sa sam preda, ale my sme slovaci a trosku premyslame!

V piatok som rano vsetko podokoncoval co trebalo na vydanie, leader spokojny, okolo 14.00 sme sli podpisat papiere , vsetko uz sedelo, auto nam prichystali, davali este nater na podvozok ako ochrany prvok, kvoli soliam! Takze auticko v sobotu Domka vyzdvyhne. Vecer som siel na 3 zapas do haly, neskutocne , piskal som over 45 a skot zlomil nos bosniakovi! Dedkovia by mali hrat uz pre zabavu a pivo a nie lamat si nosy, trosku zhrozeny som ostal!

V sobotu, Domka riesila auto, ja som mal rano 3 zapasy, potom sme sli nove auticko prihlasit na register a poobede zase 3 zapasy, ale co uz makam, lebo viem ze sa mi to raz mozno vrati.

V nedelu konecne spolocne ranajky s Domkou, po dlhej dobe. Potom 3 zapasy, siel som predat nase nepojazdne auto (Nissan), viem ze treba prevodovku menit, tak som ho predal za taku cenu aby ten co da opravit si bud moze jazdit na nom, alebo zarobi pri predaji. Neoplatilo by sa nam ho opravit za 2500$ ked ma najazdene len 226 336 km :) Mozno dalsich 25-35 000km by som najazdil a by mohlo odist nieco ine! Po predaji zase do haly a sup dalsie 3 zapasy, dosiel som domov pred 23.00 , sprcha a spat trosku lebo rano nebude sa mi chciet vstavat!

1 komentár: