pondelok 10. decembra 2018

300. Week (10.12. - 16.12.2018)

Predposledny tyzden v ABB , resp. poslednych 8 dni :) Rano som nevstal o 6.30, z postele som sa vykopal az o 7.30, do prace som dosiel o 8.10 hod. zacal som makat na sprave, co sa stalo na futbale, poplatil par dlhov a potom som zacal sa motkat po office, minuly tyzden bol crazy week a teraz myslim, ze tento moze byt celkom ok :) Pohodovy den v praci, napisal som do New Yorku, ze 19.12 mozem cestovat tam a ze 20 resp. 21.12 moze byt pohovor, takze uvidime, ako to dopadne. Poobede som dosiel domov, naveceral som sa, trosku som poupratoval, co mi Domka nakazala a taky relaxik som mal doma :)

Utorok, som dosiel az na 8.00 do officu, takze uz pomali to neze flakam, ale uzivam si posledne dni, co tu mam prist, uz mozno len tyzden, lebo ked 19.12 musim letiet tak letim do New Yorku, ved novu pracu by bolo dobre zohnat do konca Januara, resp. Februara! Po praci sme sli mne kupit botasky (aspon jeden vianocny darcek mozem mat), kupil som skechers. Lahucky topanocky so spickovou vlozkou vo vnutri. Este poobede ma kontaktoval jeden hunter na pracu, ze ci nechcem ist do San Antonia, tak som povedal mu ze nech da moj zivotopis a uvidime. Trh v USA je velmi silny teraz, mal by som to vyuzit. Vecer som cital trochu knihu o Marekovi Mintalovi, potom som trosku pozeral film s Domkou a pomalicky sme aj potom zaspali.

Rano sedim v aute smer praca a mi volali zo Slovenska, lebo utorok vecer som klikol na poziciu MANAŽÉR PRIEMYSELNEJ TECHNOLÓGIE (v Kechneci - ponukany plat 2000-3500€), ze ci by so mnou nemohli urobit telefonicky pohovor, lebo surne im tam treba a ja som decentne povedal, ze sa musim s manzelkom porozpravat, nechcel som im povedat, ze len za jednej podmienky by som sa vratil, ze ma musia premotivovat! A po dalsie ved, v Baksi by vam bulo dobre - (pozn. pre Marcela - september 2018)! Som prekvapeny, kolko vedia ponukat v okoli Kosic! Ked som odchadzal moj hruby plat po 5 rokoch bol 855€ v hrubom! Asik sa Slovensku fakt v niektorych smeroch dari! Tazko sa mi vyjadruje, lebo nezijem tam a co som videl v lete, obcas sa mi zdali par veci predrazene, ale to je moj nazor. V praci som dokoncil posledne revizie specifikacie a nejakych dokumentov, poobede sme sli s domkou do kaviarne na koavicku a kolacik, fakt nieco take ako kosicka AIDA tu neexistuje, co je zle a tie kolace co robia to katastrofa! Vecer sme hrali zapas az o 22.15 hod., takze som siel do haly uz o 20.00 lebo ma tahalo uz spat a nechcel som zaspat. Nakonec zapas dopadol dobre a braziliu sme zaskocili a vyhrali vysoko 8:3, domov som dosiel bolo 23.45 hod. srdce rozbusene, nie a nie spat, dal som par piva aby som si pomohol ale ani to mi nepomahalo a nakonec som siel do postele az po 1.30 hod a rano o 6.25 hod, som cakal prekvapenie ci vstanem.

Stvrtok sa mi podarilo este pred budikom stat :) Takze v office som bol uz okolo 7.00 hod. Preposlal som vsetke dokumenty Teamleadrovi a verim, ze pomalicky z mojej strany je vsetko dokoncene v ABB. V praci som si ocistil desk (miesto) kde som robil, nakolko nabuduci tyzden je konec mojej rozpravky v ABB, ale stale moze prist o par rokov dalsia kapitola :) Never say never. Dozvedel som sa, ze 20. Decembra by ma radi videli na Face to face pohovore, takze cakam na potvdenie vsetkejo a o tyzden, musim urobit dobry dojem. Ked som dosiel domov som odpadol a zaspal :) Asik vela na mna, resp malo spanku zo Stredy na Stvrtok.

Piatocek, bude zase kratky v office, pomali to tu zabalujem :) Podarilo sa odist ako som chcel, ved trebalo dojst domov , nieco zjest a ist namontovat madlo na schody, aby podnajomnicka bola spokojna. Takze v piatocek sme s Domkou urobili toto, vecer som mal este zapasy v hale, celkom v pohode boli, jedna vyhoda bola, ze aj ked som mal vecerny zapas, rano som nemusel skoro vstavat v sobotu.

V sobotu som si odmakal 3 zapasy v hale, zbehli pohode, trosku sme porobiokli doma, doriesil som letenky do New Yorku a spat, trosku komplikovane, ale dal som to :) Letenky nakupene, uz len to dokopat uspesne do konca a byt spokojny.

V nedelu som mal 2 zapasy rano o 8.00-10.30, potom som siel sa ostrihat, poobede od 14.00-16.30 dalsie dva zapasy a zakoncil som to vecernym treningom, takze som siel do postele rozbity ako trhaci kalendar :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára