pondelok 24. decembra 2018

302. Week (24.12. - 30.12.2018)

Stedrovecerny pondelok, nakolko my sme uz slavili trosku skor, nakolko znami dneska odlietali na Slovensko, tak sme ostali v Canmore dlhsie. Okolo obeda sme sli na prvu prechadzku do downtonu. Dosli sme naspat, naobedovali sme sa, dali sme kapustnicu, pozerali sme filmiky a relax :) Vecer na dalsiu prechadzku so zastavkou v obchode, nakupili sme veci na kapustnicu a vecer som navaril novu pre nas :)

Utorok rano som nam prichystal prazenicku, pozreli filmiky, dali sme.si kapustnicu a smer Banf, tam sme sa poprechadzali, dali sme si zakusok a kavicku dosli sme spat do Canmore, sli sme na veceru do Kostola, davali morku s plnkou, celkom dobre sme sa najedli, dosli sme na dom a zacali pozerat zase nejaky filmik. Zase relaxik, uz sa mi zda ze vela oddychujem :)

V stredu rano som na ranajky prichystal hrianky potrete rozpustenym maslom s cesnakom, teply cierny cajik, trosku Domka povysavala spodne poschodie. Pozreli zase nejaky film, potom urobil som pyrohy na obedik a po obediku sme sli pozriet na jeden kopec, kde bol krasny vyhlad na mesto Canmore. Doniesli sme zaparkovat auto pred dom a sme sli na prechadzku do mesta, chcel som vidiet ake zlavy dali v CanadianTire tak sme sli pozriet, nic ma nezaujalo tak sme sli na kavu do Starbucksu a tam sme sa rozhodli, ze je dobry deal na Miami, tak asik pojdeme. Dosli sme domov a dig kupil som letenky :) Odlet 4.1. a prilet spat do Edmontonu 12.1, verim ze po tomto oddychu uz viem, ze uz pojdem do New Yorku (stale mam zle tusenie) a budem makat pre mojho krstneho otca Donalda.

Zase som sa perfektne vyspal, stvrtok sme si naplanovali 150km okruh cez hory, zobralo to cca 3 hodiny, ale videli sme krasnu prirodu a zvieratka! Dosli sme naspat, dali sme si kapustnicu, nenormalnu som prichystal, jedol by som ju este tyzden :)  Vecer sme sli na pizzu, kde robi nasa kamoska, trosku sme sa porozpravali , ja som si dal pizzu Bad Santa (jelenie maso, cibula, syr, brusnice), velmi dobra bola. Vecer pivecko a krasne spat.

Uz ani nemozem napisat, ale zase som dobil baterky a spal som viacej ako 11 hodin, ako babatko :) Ranajky sme si dali a premyslame, co so zacatym dnom. Potrapili sme sa doma a poobede sme sli do Banfu , na veceru zase ku kamoske, kde som si zase dal perfektnu pizzu a dohodol som sa, ze zajtra pridem kupit klobasy z jelenieho masa - majitel pizerie mi dal dobru cenu tak sme sa dohodli.

Sobota rano, trosku smutny ze nevyspal som sa podla predstav, ale nezmenim. Rano sme dali dom dokopy, potom sme sli kupit tie klobasy z jelenia a smer Edmonton. Cesta zbehla pohode, v Edmontone nas cakal sneh a minusove teploty, ale vydrzime na buduci tyzden ideme piatok smer Miami, trosku zaspomynat na teplo. Vecer som prevaril a doorobil kapustnicu, nieco zbehli do obchodu nakupit (Domka nahadzala viacej oblecenia, ako potravin - 70% zlavy su).

Cez noc som sa nevyspal a moja nedela bola taka divna, ocistil som sneh pred domom, aj z patia. Urobil som salat, americke zemiaky a upiekol som klobasu z jelenieho masa, obed bol dobry. Vecer som siel zahrat futbal, dobre som sa vypotil ale futbal skoncil nestastne lebo pri suboji so mnou kamaray spadol a rozbil si bradu a siel zasivat! Strasne ma to mrzelo! Zly pocit som mal, ze som velky a som nechtiac zranil hraca!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára