pondelok 17. decembra 2018

301. Week (17.12. - 23.12.2018)

Posledny tyzden v praci resp. posledne dva dni, nakolko v stredu uz cestujem do New Yorku na pohovor. V praci som si porobil poriadok a zacal zase pripravovat na pohovor. Uz som sa zacal pripravovat a uz mi dali este dajaku vec dokoncit, takze som to musel presunut. Po praci som dosiel domov, trosku som sa najedol a siel vecer do haly (mozno posledny zapas v Kanade, mozno len tento rok, cas ukaze). Dosiel som domov cca 23.30, vobec sa mi spat nechcelo takze som do postele dosiel okolo 1.00.

Utorok, bolo tazke vstavanie, ale nakonec som do officu dosiel okolo 8.00, takze si uzivam posledny den, aj ked som mal prist v stredu, ale uz som si naplanoval na stredu pohovor, takze uzivam si to :) Dneska nam este pripravili Christmas dinner, takze idem po praci aj tam a potom rychlo domov sa pobalit aby som rano uspesne docestoval do Newarku a potom zvladol pohovor. Po praci, kde som si odkrutil posledny den sme mali Christmas dinner, tak som s byvalimi kolegami porozpraval, rozlucil som sa, manazerke som vysvetlil ze zajtra nepridem, aj ked mi povedala, ze este potrebuje odo mna jeden podpis. N veceri sme mali FUN, par ludi sa az velmi uvolnilo, co na kanadanov by som nepovedal :) Dosiel som domov, siel som skoro spat, lebo rano uz letim. 

Nevyspal som sa, strasna nervozita ohladom pohovoru, ale nevadi. Cas ukaze co bude. Rano ma Domicka odniesla na letisko a odletel som cez Minneapolis do Newarku (predmestie New Yorku). Lety dopadli nad moje ocakavanie a vsetko som stihol. O 18.30 som uz bol na izbe a aj po veceri, takze pohoda, vonku take ako aj geto cierne vyzera, uvidime zajtra cez denne svetlo co tam je :) Nevedel som poriadne spat, asik tou nervozitou ale co uz.

Stvrtok som sa zobudil, trosku sa mi podarilo pospat, este rano som si prechadzal veci na pohovor. Som zvedavy ako to dopadne, ked som mal pohovor 3.12.2018 nemal som dajaky super pocit z neho a pozvali ma na Face To Face, takze uvidime. Hore hlava si vravim, guide vyjde nie , aj tak zit musim a zivot pojde dalej! Odisiel som z izby okolo 10.30, zastavil som sa na ranajky a kavej, sedim v kaviarni oproti budove, kde mozno stravim cast mojho zivota, pocity zo mna opadali, co ma byt to bude, len mysliet pozitivne. Dosiel som na kontrolu (security check pred vstupom do budovy, velmi podobne ako na letisku) cca 45 min pred pohovorom (pohovor bol planovany na13.00 hod.), pohovor zacal okolo 12.35 hod. a trval do 13.25 hod., pocity mam este viac "chujovejsie" ze som to dal! A v Januari asik pridem ku nim! Po kombinacii vlaku, metra a busa som dosiel na letisko. Dal som si chinu na obed a cakal na odlet. Odlet meskal z New Yorku iba 85 minut, ale uz som vedel, ze moj druhy let je tiez zmeneny. Takze som necitil tlak, co bude! Namiesto 23.16 hod. mam prilet do Edmontonu okolo 0.50 hod., takze asik tak, ale ked clovek cestuje, pomali si na take zvykam, ze mam meskanie. Namiesto odletu 20.55 sme odleteli 23.10 odlet, takze len 2 hodiny a 15 minut :) proper man as po 1.00 hod. !!! Nevadi zaklad, ze uz sedim  v lietadle a letim domov.

Piatok sme sa po vykopani okolo 12.00 z Edmontonu nabrali smer Canmore. Do Canmore sme dosli okolo 16.00, trosku sme porobili co trebalo a mali sme s priatelmi relax.

V sobotu sme si uroboli vianocnu veceru, nakolko znami pondelok pojdu na SVK a musime mat foto, aby sme presvedcili ich znamych ze necestuju na SVK. Ja som chystal morku, musim povedat ze zase vysla a bola perfektna, mali sme kapustnicu a zemiakovy salat. Vecer sme sa este sli prejst po Canmore , lebo vela jedla a malo pohybu!

V nedelu rano sme si davali darceky, jaj kolko radosti mali deti ! Cez den sme vela toho nenarobili, znami sa balili, pozerali sme filmy a len tak sme relaxovali. Den zbehol ako voda a ideme do dalsieho tyzdna!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára